Türkçe klavye kullanmayan kullanıcılar için.
Bence İngilizce - Türkçe geçişi için radio buton yerine üstte tab kullanmalısın.
Hayırlı olsun.
hms. tab mantığı olabilir. ancak oda anı işlemi yapmayacak mı sonuç olarak ? ek olarak görsellik katar sadece sisteme dimi ?