Webustad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkçe klavye kullanmayan kullanıcılar için.

Bence İngilizce - Türkçe geçişi için radio buton yerine üstte tab kullanmalısın.

Hayırlı olsun.
hms. tab mantığı olabilir. ancak oda anı işlemi yapmayacak mı sonuç olarak ? ek olarak görsellik katar sadece sisteme dimi ?