eve tpl mantığı ile çalışıyor temaların hepsi hatta eklentilerinin için bile php değil neredeyse html bu da bu cms yi kolaylaştırıyor. ama ne yaparsam napayim sitenin tamamını türkçe yapamadım. bel ki de onun için bıraktım. Nedense başlayasım geldi ... eazyportal.com girdiğimde bi ara sunucu problemlerimiz var daha sonra gelin gibi birşeyler yazıyordu şimdi de dediğin siteye yönleniyor. Ama büyük bir içtenlikle söyleyebilirim. Geliştirilmeye çok açık ve basit bir cms dir. her türlü içerik bakımına uygun olduğunu dile getirmek istedim.

uyuz olduğum tek nokta üye mesajını silemiyor

bir de CrazYHearT yaptığın temalarından bir kaçının resimlerini görme imkanımız olabilir mi ?