Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Güzel bir noktayı yakalamışsın bello... Bilişim sektörünün tüm alt dallarında bu konuya özen göstermek gerekiyor aslında. Özellikle doğrudan bilişimle alakası olmayan, özel sevkleri arasına girmeyen insanlara hizmet ya da ürün hakkında bilgi vermeye çalışırken kullanılan dil, o kişiye ne kadar uzaksa, şevki kırılıyor, sektöre ve bizlere tabiri caizse öcü gibi bakıyor... Biraz daha ılımlı, güncel konuşmalara yakın bir dil kullanmak her açıdan daha faydalı...
+rep