Konu
awbs sürüm yükseltme
25-05-2007, 19:29:29
#6
menes
sanırım bir sorun oldu veritabanı kullanıcısını kabul etmiyor :S
genel olarak sürüm yükseltmenin nasıl yapıldığını açıklayabilrimisiniz yanlış bişeymi yaptım acaba?