Konu
awbs sürüm yükseltme
25-05-2007, 18:22:33
#5
akarweb
Kurumsal PLUS
sürümleri sırası ile atın atın yeterli olacaktır. çıkan güvenlik yamaları,pack leri atmanıza gerek yok... Bunlar zaten kendinden sonra gelen sürümlerde mutlaka dahil olduğu için onları atmanız şart değil...