sürümleri sırası ile atın atın yeterli olacaktır. çıkan güvenlik yamaları,pack leri atmanıza gerek yok... Bunlar zaten kendinden sonra gelen sürümlerde mutlaka dahil olduğu için onları atmanız şart değil...