Konu
Beşiktaş Video Arşivi
24-05-2007, 22:02:15
#2
LcN_x
fenerbahçeliyim ama objektif olarak bakınca tasarım hoşuma gitti.ama renkleri griye yakın değilde tam siyah beyaz yapsan daha güzel olur bence