Bu arada Ni-osman ın ve nixconunda hakkını yemeyeyim.Kurulan firewall ile makin uçmuyor sadece o an saldırı yiyen ip bloklanıyor makinedeki diğer ip ler aynan devam ediyor .Botnet yiyen sunucunun 15 ms ile ping edilmesi whm de aslan gibi gezilebilmesi ayrı bir güzellik.Osman gel istanbula Ozingaya Gazoz ısmarlarken bir soğuk çamlıcada sana açtırayım