Öncelikle geçmiş olsun.
Mümkün olduğunca Sitelerinizi forum ve msn imzası gibi yerlerde vermeyin.
Artık insanlar gıcık oldukları insanların bile sitelerini biliyorsalar göz kırpmadan kapatabiliyorlar.
Halbuki yapılan emeklere nekadar zarar verdiklerinin farkında değiller
çünkü onlar çocuklar daha büyüdüklerinde çok pişman olacaklar abisi..