Şu an bende botnet yiyorum hep kıskanırdım botnet saldırısına maruz kalanları benim başım kelmi derdim Görüyorumki kel felan değilmişim.


Len saldırgan kardeş çabuk kes şu saçmalığı pis sövecem onun dışında bişi olacağı yok.Anlasana bana bir zarar veremezsin Site kendi sunucumda kendi sunucumdanda kovulacak değilim yani,sana ekmek çıkmaz ben kapalı iken aynı konu üzerindeki kendi sitenden ekmek mi yiyecen sen üye mi toplayacan bebemisin yoksa balon mu lazım,Yoksa sövdürmek hoşunamı gidiyor bak ne kadar kibarım. Şimdi gölge etme defol git işimize bakalım

Sayende mis gibi sövüyorum stresimden arınıyorum.Ne kadar teşekkür etsem az sana sen bir tanesin canım saldırgan bebem.