Sözleşmelerine baktım ama göremedim tam olarak yalnız hiçbir şirket ddos atak yapılan bi siteyi sunucusunda barındırmaz ve bu sorun tamamen müşteriyle ilgili müşteriyi ilgilendiren bi konu ogh herif gelicek atıyorum benden yıllık 100 ytl ye bi yer alıcak sonrada ddos yiyecek tüm müşterilerime zarar vericek bende hala o hesabı kapamıcam olurmu öyle bişey arkadaşım düşüncen gerçektende çok yalnış