Gerçekten Ulkemizde her Türle Reklam yalan yıllardır bu işin içinde biri olarak Ansenseden başka göremedim o da geçen ay banladı 2 yıllk hesabımı bozdu yani işleri 1 dolar olan hesebıma geçersiz tık dedi bir mail attım reziller dedim onlara banlamadılar bile bunu

Türkiye dekileri hepimiz biliyoruz tamamen yalan ölu eşek arıyor herkez. kaymağı mynet yiyor.

Argonik biraz toparlamıştı ilk 3 ay yina de düşürmesine rağmen en iyiler arasında

bir düşünelim %700 arttı 1 yılda internet kullanımı peki webmasterlere birşey oldu mu haha aynı oranlar devam ediyor

birde aracılar türedi 1000+tekile 20 ytl banner reklam vermek istiyorlar bu çok acı.... ve kabul eden de oluyor bu da enteresan eleştirmiyrum saygım var

ondan sonra kaliteli hizmet bekliyorlar çoğu arkadaş resellerini ödeyemez duruma geldi

sizden tek bir isteğim var ileri de 4 bilemedin 5 yıl sonra şimdi az ucrete 1 kuruş gibi kakalayanlana randevum gibi ileride fiyat yükseltse dahi gitmeyin unutmaalım bunların yaptıklarını intikam zamanı gelince...

tonla para götürüyorlar tonla