Adwordse sanal kartımla kayıt olmuştum 1 ayı geçti. ilk kayıtta bildiğiniz gibi 7,12 YTL para kesiyorlar. ama geçen bi mail göndermişler 7,12 YTL yi hesabınızdan çekemedik diye.. (sanal kart olduğu için olmalı).. fatura bilgilerinizi güncelleyin filan diyo. hesabım hala aktifmiş ama reklamlarımı durdurmuşlar. baktım tam 1 ay olmuş.. bu 7,12 YTL yi her aymı alıyorlar bunlar..