Bu arada ilk post'u editledim N.I.S Verimerkezi üzerindeki Network grafiğimizi koydum.
Beklerim Ahmet ancak saat 17:00'da bir iş için Netinternet dışında olacagım..
Tamam grafige bakıyorum gelmeden seni ararım 5 e kadar kalmam herhalde kolay gelsin..