Konu
LNWServers
20-05-2007, 19:29:54
#9
disconnect
Vakti zamanında ufakta olsa bir tartışmamız olmasına rağmen severim Ati'yi.
Artık tek başına çalışıyorsun sanırım ve şirketleşmene sevindim.
Hayırlı uğurlu olsun.