Turuncupaket.com dan reseller aldım...
Server yeni olduğu için ilk başlarda bazı kesintiler oluyordu...
Bunların önüne az da olsa geçtiler..
Ancak şu an yaşadığım bir problem canımı sıktı..
Bazı bilgisaayrlardan sitelerime ulaşılabiliyorken bazılarından da ulaşılmıyor..
DataCenterin ankarada olduğunu ve bunun DNS kaynaklı olduğuu sölediler..
Teelkomu aradım yok böle bir problem dediler..
DNS için de müdürlükle konuşmanız gerekiyor dediler..
Ben de bunu yapmak yerine konu açmayı tercih ettim..
Server firması bana siteye ulaşabilmem için DNS ayarları veriyor..
Ancak bu DNS ayarlarının herkes için yapılması saçma olduğu için kendim için bile uygulamadım..

Sormak istediğim şu:

Durum server kaynaklı mı?
Yoksa Ankara merkezli telekomdan hakkaten de böle dir problem var mı?