Öncelikle siteyi yaklaşık 5-10 dakika önce açtım.. Dizi daha başlamadığı için hitim yok.. Yani site yarı-açık sayılır. Daha tam bitmedi çoğu şey acaleci davrandım biraz..

wp+MyBB+4images kullandım..

Kavak Yelleri Dizisi Fan Sitesi

Önerilerinizi ve eleştirilerinizi bekliyorum..