Öncelikle siteyi yaklaşık 5-10 dakika önce açtım.. Dizi daha başlamadığı için hitim yok.. Yani site yarı-açık sayılır.

Daha tam bitmedi çoğu şey acaleci davrandım biraz..
wp+MyBB+4images kullandım..
Kavak Yelleri Dizisi Fan Sitesi
Önerilerinizi ve eleştirilerinizi bekliyorum..