LTD şti kurdum = 2500 - 3000 ytl gitti
hiç fatura kesmesen bile = 3 ayda bir 325 ytl bilmem ne parası veriyorsun
hiç fatura kesmesen bile her ay 25 ytl yine bişey için para alıyorlar.
Hiç fatura kesmesen bile muhasebecine 100 ytl aylık vermen lazım (en kötü muhasebeci bu fiyata çalışır.)
Sanal pos alacaksan kesin bir büron olmalı. Bankalar öyle her önüne gelene vermiyorlar sanal posu. çek defteri almaktan 10 kat daha zordur.
Büro kursan en az aylık gideri 500 ytl varsayalım.
Ltd şti olduğun için en az 4 çalışanın olması lazım. veya çalışıyor göstermelisin.
bağkur ücreti kendin için yatıracaksın aylık 250 ytl de o.
Bunların yanında ek masraflarda çıkacaktır ben minumun değerleri söyledim.
Firma oldun hemen öyle sanal pos vermiyorlar.
Ben oldum iki bankadan geri çevrildim. firma henüz yeni diye ?
üstelik firman eski bile olsa siteni adam akıllı inceliyorlar herşey uygunmu. ssl varmı. güvenlik açıkları varmı falan filan.
7-10 gün sürüyor yanıt vermeleri.
sanal pos verdilermide sanal postan her çekilen kuruş için mutlaka fatura kesilmesi lazım.
kısaca bu kadar