Şahıs firmasını reel olarak mı açacağız yoksa sanal olarak böyle birşey mümkün mü? Cep telefonuyla üye yapma kafamıza uymuştu. Çünkü üye için daha kolay olacaktı. Bir mesajla iş hallolacak.

Neyse uzak dur diyorsan o zaman öyle yapalım. Ya da bildiğin bu tür mesaj işiyle uğraşan sağlam bir firma varsa bir görüşelim son ümit olarak...