Konu
XOOPS Nedir?
18-05-2007, 23:01:08
#8
ThE UGRT
nukeden sıkıldım ne önerirsiniz peki?
locala kurdum gerzek mainfileyi yazılamaz yapın diyo
nasıl yapacam