Exen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üşeniyorum yaw O kadar emek vermişsin bari ortalı yapsaydın şimdi kim uğraşacak valla script kullanmaktan tembelliğe alışıyoruz yalan yok
Neye üşeniyorsun? :S aç drimveyvırla fronpage ile seç tabloyu ortala