galiba bir bot lonely.
bu da yeni türedi benim forumuma da yaklaşık 2 3 gun once aynı nick ile kayıtlı idi "uropian" nicki ile. Bu nick ile seninkine benzer şekilde ama içinde fotonunda bulunduğu bir adul topic mevcuttu silip banladım hemen. Daha neler gorucez allah bilir
Bundan önceki reklamıda senin dediğin gibi resim vardı.