Eklentileri database den eklentiler isimli klasöre aktarmaya çalıştığım zaman
"Sunucunuzda SAFE_MODE aktifdir . SAFE_MODE aktif olduğu sürece, Eklentiler Dosya olarak kayıt edilemez." şeklinde hata veriyor. Fakat sunucuda bulunan bir başka sitede eklentiler dosyaya kayıt ediliyor. Bu sorunu aşmam için ne yapmam gerekiyor ?