Her ne kadar Tema arayüzü çok hoşuma gitsed My protograps ,offline gibi ingilizce terımlerın ortadan kalkmasında yarar görüyorum ayrıca Yeni Moda arkadaşlık Sitesi Çok sade ve monoton bi slogan olmuş Yeni Moda nedir ?Bildiğin sıradan arkadaşlık sitesi sıtenız.

Bence Slogan Ve sitede Kendinize Özel bir Lügat kullansanız daha hoş olurdu (örn : ekşi sözlük) Slogan konusundada en basitinden r10'u ornek gosterebılırım ''Örümcek sevenler forumu ''


başarılar.