Konu
Serverımda garip birşeyler oluyor..
09-05-2007, 23:28:52
#8
osman
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
zend yok kullanmıyorum
o proxydenmiş netlojik
o site üzerinden proxy olarak googleda indexlenmiş 50000 sayfa vardı
o kadar ağırlaştırıyormuşki
sorun ondanmıs