lisanslı kullanıcılar download edebiliyor, yokmu lisans?

Alıntı
Ben zamanında kurmuştum , galiba forumdan da kuranlar oldu...

Çalışanı varsa demo görmek isteriz...
ben kurmuştum siteme bugun öğlen, eklentiyi vb ayarlarından aktif edip 5 yazan yeri 0 yapınca çalıştı...

ama forumfutbol'un seo açısından az işe yarar yorma siteni demesi üzerine kaldırdım, kaldırmasaydım verirdim demo.

basit zaten kurulum deneyin bence.

+repleri esirgemeyin faydam olduysa