lisanslı kullanıcılar download edebiliyor, yokmu lisans?
Alıntı
Ben zamanında kurmuştum , galiba forumdan da kuranlar oldu...
Çalışanı varsa demo görmek isteriz...
ben kurmuştum siteme bugun öğlen, eklentiyi vb ayarlarından aktif edip 5 yazan yeri 0 yapınca çalıştı...
ama forumfutbol'un seo açısından az işe yarar yorma siteni demesi üzerine kaldırdım, kaldırmasaydım verirdim demo.
basit zaten kurulum deneyin bence.
+repleri esirgemeyin faydam olduysa