byLiLattah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyide yurt dışından da alsaydın bu serveri değişen bir şey olmazdı saldırıdan sonra sana hadi başka dc ye derlerdi değişin hiç bir şey olmazdı emin ol..

Saygılarımla,
Katılmıyorum ,
Ne Saldırılar Gördüm.LT'nin Gık ı Çıkmadı.