sadece altavista değil bütün arama siteleri ezildi google'ın altında..

eskiden hatırlıyorum televizyondaki netbul.com reklamlarını..

ya da turk.net'e girip arama yapan insanları..

yabancı iyidir mantığı kuranlar yahoo yada altavista..

google'dan sonra bunları kullanan kaç kişi kaldı