Bence anlıyorsan kodları bi gözden geçir, gereksiz döngü vb. kodları ortadan kaldır, ve en önemlisi, MySQL 'e geç

Gerçi galiba forumun webwiz, o zaman bunlar zor gibi gözüküyor çünkü webwiz 'de çok karmaşık bir kod sistemi vardı yanlış hatırlamıyorsam. İşin zor gibi.