hehe. tahmin ettiğim gibi çıktı Birincisi şifre yanlış diyo İçindekilerin kodu kırılmışmı diye bakcaktım ama. Henüz zend veya ioncube kırılamadı. ortalıkta var öyle söylendilerde daha ben hiç görmedim ki zaten iouncube ve zend in kırılması demek piyasdaki binlerce scriptin yanması demek Bırakın bu işleri Kodlar açılsa bile awbs nin lisans dosyası olmadan çalışması mümkün değil. lisans dosyası eline geçsede bi yerden o domain olmadan çalışması imkansız