Konu
İnternet & Web Tasarım & Webmasterlik Artık Çok Sıkıcılaşamadımı ? Hııı ....
05-05-2007, 19:27:57
#5
karacoder
bence php'ye başla . zevkin gelir yeni şeyler öğrendikçe