Load balancer ile load balancing yapabilirsiniz (donanımsaldır, load balancer pahalıdır ama çok çok geniş bir siteniz, forumunuz varsa başka da şansınız yoktur)

Veya;

Bir server üzerinde çalışan servisleri, farklı sunuculara dağıtırsınız. Nedir bu servisler;

http, iss v.b. (web servis)
mysql, mssql v.b. (veritabanı)
dns
email

ayrıca site veya forumunuzda çok fazla image, flash v.b. dosyanız varsa imagelarıda ayrı bir sunucuda barındırırsınız.

Kısaca 1 webserver, 1 database server ve 1 image server ile devasa site ve forumların altından kalkabilirsiniz.

Fakat bu her datacenter'da mümkün olamaz. Sunucularda public network ethernete ilave olarak; Private network tarafına ayrıca 1'rer GBit eth kart takılmaya ve bu private network üzerinde aynı switche bağlatılmaları gerekir. Elbetde sadece 1 webserver 1 database server istiyorsanız birbirlerine cross olarak kablo ile başlanmaları yeterli gelecektir.

Bu işi layığıyla yapan DC'lerden SoftLayer çok cüzi rakama Private Network desteği vermektedir.

SoftLayer - Private Network

http://en.wikipedia.org/wiki/Load_balancing_(computing)