@LcN_x
bende ie ve ff ile yazılar gayet iyi çıkıyor belki diğer ekran çözünürlüklerinde değişik olabilir.
@osman
istersen vereyim eğer bir yararı olacaksa zaten senin siteyi de linkler bölümüne ekledim.
@Karacoder
teşekküler.
@k2an
bayraklara Türkiye'yi ekleyeceğim güzel fikir. genel olarak stad hakkında içerik ve haberler olacak ama malum şu an güncel bilgi yok, onun için kulup ile olanları ekledim.