Teşekkürler cvplar için. Ancak bu sıradaki mailleri nerden silicem???
Yani sesions klasörü vs. bi yer var mı Merak Mail Server da??

"
Windows Sunucu
Plesk 8.1

Sunucuya dosya ile değil Meksikalı arkadaşımın anlattığı gibi direkt bağlantı ile Cool Sender diye bir programla sanırsam..
"