Teşekkürler cvplar için. Ancak bu sıradaki mailleri nerden silicem???
Yani sesions klasörü vs. bi yer var mı Merak Mail Server da??
"
Windows Sunucu
Plesk 8.1
Sunucuya dosya ile değil Meksikalı arkadaşımın anlattığı gibi direkt bağlantı ile Cool Sender diye bir programla sanırsam..
"