Konu
SMTP mi kullandılar ve yardıma ihtiyacım var..
04-05-2007, 14:59:26
#4
ErsaT
Meksikalı adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
SMTP-Auth yoksa herkes gonderir.
SMTP-Auth aktif ise sadece mail kullanıcıları şifrelerini girerek gönderir.
Kuyrukta olan tüm mailleri sil.
SMTP-Auth u aktif et.
SMTP-Auth un aktif yada pasif olduğunu nasıl anlarız
Edit: Windows Sunucu