Meksikalı adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SMTP-Auth yoksa herkes gonderir.
SMTP-Auth aktif ise sadece mail kullanıcıları şifrelerini girerek gönderir.
Kuyrukta olan tüm mailleri sil.
SMTP-Auth u aktif et.
SMTP-Auth un aktif yada pasif olduğunu nasıl anlarız
Edit: Windows Sunucu