Linkleri satın alanlar buraya yazabilirler mi acaba ? Ayrıca e-ticaret puanınız hala 0 alışveriş yapmışsın 150 ytl lik e-ticaret puanı vermemişler.Olacak iş mi bu ?
umarım konuyu ilk sayfaya taşımak için mesaj yazmıyorsundur satıldı diye
hayir 3 link'i sattigim'a dair arkadaşlara söyliyecegim buraya yazsınlar..