Tabloyu oluştururken seçeneklerden Center seçilidir bunu default yapabilirsin.
Şuanki tablonun HTML kodu bölümüne;

<table ile başlayan kod içine şunu ekle

align="left" valign="top"

veya 'align' ve 'valign' taglarını sil.