Konu
Dreamweaver'dan yaptığım sitede sorun:S
03-05-2007, 18:12:06
#2
ErsaT
Tabloyu oluştururken seçeneklerden Center seçilidir bunu default yapabilirsin.
Şuanki tablonun HTML kodu bölümüne;
<table ile başlayan kod içine şunu ekle
align="left" valign="top"
veya 'align' ve 'valign' taglarını sil.