Konu
neden herkes bosa mesaj yaziyo
03-05-2007, 16:34:09
#5
gzou
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
şahsen ben bölümün ilk sayfasındaki konulara bakarım...diğer sayfalardaki konular eski ve değersiz gibi oluyor.tabi arama alışkanlığımız da yok...