kafkas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Koyacağımız dc sağlam bir yer olduğu için bu konudua bir sıkıntımız olacağını sanmıyorum. Trafik sınırımız zaten ilk başta yüksek ?


server şuanda layeredtech de ve layerde 99 $ istiyordu aylık
Cisco falan yaramıyomu ?