UndeaD sağolasın csfa falan kurulu kafayı yedim kur kaldır kaldır. apf yide deneiycem birazdan.
Mickey direkt serverin ip'sine saldırıyorlar.
Biz sunucu tamamen TR ye çekicektik bu ay sonu ama sanırım bir kaç gün erken olucak.
üzgünüm dostum holy'inin dediği gibi tr den saldırı var diye tr ye gelmek artı değil tersine eksi kazandırır sonuçta tr saldıran ipler max. 2mbit ile saldırıyor yurt dışı hatları böyle değil ama bence yine sen bi süre daha yurt dışında kal ama donanımsal firewall olan bir yere git örnek, gigeservers veya theplanet ikisinide beğenmessen godaddy bu senin probleminiz çözecektir.