Selam arkadaşlar.
Pazartesi öğlenden bu yana devamlı saldırı yiyoruz kesin ddos zaten komutlardan vs. den kendini belli ediyor ip 88'li bir ip. Şimdi biz bütün logları kayıtları hepsini topladık bugün savcılığa gidip versek ne zaman işleme koyarlar bilgisi olan varmı?
Birde bu ddos için tavsiyesi olan varmı yapmadığımız şey kalmadı adamın makinasıda server sanırım iplerde ankaradan saldırıyor. İki gündür kaybımız çok fazla.Müşterilere servera saldırı olduğunu ne kadarda anlatmaya çalışsan olmuyor...