bişey soracağım daha anlaşmaya çalışıyoruz adamlarla kemküm konuşarak

(ingilizcem iyi değilde)
mesela resellerda 4 sitem var sadece bu sitemimi suspand ederler yoksa hepsinimi?
EDİT:
son birşey daha sormam gerekirse şimdi adamlar diyorki % 1 cpu kullanım sınırı var diyor, bu reseller paketimdeki tüm siteler içinmi yoksa tek bir sitem içinmi.
birde bu %1 dediği (server makinası 4 gb ramli) 4 GB'ın %1i anlamındamıdır?