Sağol orhan abi

seni görmüşken sorayım

Site üzerinden gelen emaillere cevap yazarken karşı tarafa html olarak gitmiyor mailler. oysa tüm mailleri templateleri html olarak seçmiş ve ona göre düzeltmişim. neden olabilir?