Öncelıkle
en ucuz konuşma imkanı sağlayan telsim olabilir.Ama Turkcell'in çeyreği olamaz.
Ayrıca ;
Ben orda esprili bi şekilde türkiyedeki internet kullanıcısını bahis etmek ıstedım.Türkiyede internet kullanıcısı genelde Bedava ne var ise oraya yüklenir ..ayrıca Bunun daha cezbedıcı bır yanı olmalı.Yani kullanıcıya 24 saat ıcınde kontor yukleyecegınızı soyluyorsunuz.
1-Kullanıcı dağdamı yaşıyor.
2-Mahallesindeki marketten kontör almama tikimi var.
Bunlarıda tespit etmek gerekır.
Bir kullanıcı Neden marketten kontor almayıp Üstelık 2 dakıkada yukleyebılmek varken 24 saatte yuklenme olasılıgı ıle karşı karşıya olması dışında Güvenliği her derecede %100 olmayan bır sıstemden gırıp kontor alış verişi yapsın.
saygılar.