Konu
Netinternet (İlk Mesaj)
30-04-2007, 19:44:21
#9
k2an
Bu bölünde tebrikler bravo guzel gibi sıfatlar ve belirtecler kullanmadan eğer sormak istediğiniz sorular varsa mesaj atınız ki konu amacından cıkmasın ve kaynamasın.