GoodSave! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Movi mekır berbat değil gayet güzel ve tarzı olan bir program, 2. sürümü denemelisiniz
zaten 2 kullanıyorum şu ulead ıı bir kulllansam olacakta yazamadım bir türlü