3 sene önce felan abim, ben, mahalleden bi arkadaş tatile gitmiştik. Herkez biribirine çok yakın oturuyordu sahilde. Bunları etraftakilerin bize mesafe bırakması için silah gibi kullanıyorduk. Elimizde iskambil deste, pis yedili oynuyoruz. Yanımızda buz gibi biramız. Ohh mis gibi. Okuyunca aklıma geldi bi anda. Demekki uyusam iyi olcak.