Karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kesin birşeyler yapmışsın diye düşünmüştüm.

ama aştın biraz aytuq bir gün rahat dur.

o yorum yazarak aldığın backlinklerinde foyası çıkmıştı.

ilk kuzenim sayesinde yabancı pr link aldım demiştim.

sonra ****** bulmuştu gerçeği. bununda foyası çıktı.

Tabi BİZİ İLGİLENDİRMEZ NE YAPTIĞIN istediğini yapabilirsin kimse karışamaz.
ona kuzenim demek zorunda kaldım çünkü kaynağı birisi öğrenseydi bana kaynağı verenlerle bozuşurdum

ama o şekilde backlink almanın zararı bile oluyormuş diye duydum