Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
httpd.conf da

MaxConnPerIP

bunu arattır bulursan meksikanın dediği apache modülü yüklüdür ve buyüzden bu şekilde limit alıyorsundur.. karşısında 2 yazar kesin (2 dedin sen çünki) onu yükselt veya satırı kaldır sonra apache'ye restart çek
Meksika değil lem "Meksikalı"