Konu
burası ne oluyor ya iki saattir arıyorum :)
27-04-2007, 15:31:14
#1
MicroLine
Üyeliği durduruldu
ringafon un olduğu bölüm navbar mı oluyor ne oluyor ?? bi banner koycam forumda koyamuıyorum oraya ya