arkadaşlar windows 2003 serverımdan muhasebe programımı uzak masa üstü ile çalıştırmak istediğimde "video aygıtı tam ekran modunda başlatılamadı" hatası alıyorum..şimdiden teşekkür ederim yardımlarınıza

Not : program dos tabanlı....