Konu
video aygıtı tam ekran modunda başlatılamadı
25-04-2007, 18:26:54
#1
gtemtek
Üyeliği durduruldu
arkadaşlar windows 2003 serverımdan muhasebe programımı uzak masa üstü ile çalıştırmak istediğimde "video aygıtı tam ekran modunda başlatılamadı" hatası alıyorum..şimdiden teşekkür ederim yardımlarınıza
Not : program dos tabanlı....